Oriol Ferran <[EMAIL PROTECTED]> escribió:

>Un altra cita:
>
>Des de la seu del Grup SGAE a Catalunya ens plau adreçar-te  aquesta
>invitació que pensem que et pot interessar: la celebració d

Prou que ho sento, però jo, per raons que us podeu imaginar fàcilment, no
puc posar els peus en aquella casa ni tan sols als simples efectes d'anar a
donar canya.

Amb tot, sí que fóra bo que hi anés algú, tot i què fós només a prendre
nota una miqueta exacta (tampoc cal que sigui literal) de la posició i de
les paraules dels polítics. Amb aquesta informació jo escriuria un article
a la pàgina de l'Associació d'Internautes que induirïa a la prudència a més
d'un. O si hi ha algú que el vulgui escriure, la pàgina de l'AI és
completament oberta (en castellà, això sí).

I, efectivament, no ens hi hem de capficar gaire en el tema del coneixement
dins el manifest (jo també m'hi vaig afegir a la proposta) però tampoc està
de més que es vegi quines forces polítiques pixen colònia davant
l'apropiacionisme i quines tenen posicions si més no una mica matitzades.

--
Xavier Cuchí Burgos
http://www.elincordio.com