Despres de l'anunci d'en toni, on es plantejava la necesitat o no de crear
una altra llista de correu per a aquest projecte amb el domini lliure.eu
(on podriem usar un gestor de llistes mailman-cosa que no es pot amb el
servidor de softcatala.net), m'agradaria sugerir algun nom per a d'ella
apart de donar el meu suport personal a aquesta migració.

[EMAIL PROTECTED] (m'agrada encara que guardaria aquesta adressa per a un
compte de correu per a enviar correus 'oficials' avalats per socis de la
hipotetica futura org)

[EMAIL PROTECTED]

[EMAIL PROTECTED] (crec que +1, per lo graciòs que sona :D)

[EMAIL PROTECTED]

[EMAIL PROTECTED] (aquesta té la connotació de que hi ha(n) altra/es
de privades, cosa encara no massa discutida/opinada en general)

El fet de canviar deixaria aquesta [EMAIL PROTECTED] obsoleta-no
confondre amb fragmentada.

Bé, lo important seria que si algú es vol queixar i sugerir algo diferent
que ho faci durant estos dies(en privat si vol), o en muntem/anunciem de
una una de nova, per anar fent feina...

Més informació a http://www.softcatala.org/wiki/Organitzacio_PLL
http://www.softcatala.org/wiki/Manifest_PL
Arxiu públic: http://www.mail-archive.com/orglliure%40www.softcatala.net/