saya kemungkinan besar tidak dapat menghadirkan diri dalam projek ini atas
masalah kewangan yang terlalu teruk..
memang menghampakan tetapi sehingga kini saya masih tak dapat menyelesaikan
masalah ini..

@tuan shukri: ntuk bengkel tu sila la buat back-up plan..kalau2 saya tak
dapat hadir nanti

diharap anda semua yang hadir akan langsungkan program ini dengan jayanya

minta maaf dipohon dan terima kasih :(

Join Open Source Developers Club Malaysia http://www.osdc.my/

Facebook Fan page

http://www.facebook.com/group.php?gid=98685301577