3 dalam senarai menanti dimasukkan terus. Bagi saya penambah 3 lagi
tiada timbul masalah logistik. Lagi pun sukarela yang akan monitor.

ps. Bro sudah terbalik ni dulu aku didalam kau diluar OSCC ni dah
pusing. Hehehe...

Join Open Source Developers Club Malaysia http://www.osdc.my/

Facebook Fan page

http://www.facebook.com/group.php?gid=98685301577