Betul tu Puan... memang susah nak dapat peruntukan dari pihak universiti..
lagi-lagi sekiranya program ini masih baru... Saya amat kagum dengan cara
pihak komuniti OSS UKM mendapatkan dana tanpa suntikan dari pihak
universiti..... Banyak yang kami (Komuniti OSS UTM) hendak pelajari dari
Pihak Komuniti OSS UKM...

Kepada Geng-geng osdc.my dan Komuniti OSS UKM yang sudi hadir ke UTM untuk
program tempoh hari, saya memohan maaf sangat2 sekiranya banyak kekurangan
dan kelemahan dari pihak kami... Maaf sangat2... Kami hargai sangat2
sokongan dari anda semua...

2009/10/26 Noraini <myhu...@gmail.com>

> Sebenarnya bukan senang nak dapat bajet dari pengurusan Universiti..
> biasanya satu2 event yg kita buat perlulah berdasarkan satu2
> jabatan/fakulti/institut dalam universiti...
>
> Setahu saya En Lutfi menggunakan kapasiti pelajar.. dan memohon bajet
> dari kolej pelajar.. dapat peruntukan RM1K dari Kolej dan RM2200 dari
> HEP UTM mmg cukup hebat..
>
> Kami di UKM pernah mengadakan event OSS menggunakan kapasiti staff dgn
> memohon bajet sebanyak RM21K.. tapi bajet kami tidak diluluskan walau 1
> sen pun... jadi kami memohon kebenaran penajaan dan di dalam slot
> [...]

Join Open Source Developers Club Malaysia http://www.osdc.my/

Facebook Fan page

http://www.facebook.com/group.php?gid=98685301577

http://www.facebook.com/OSDC.my