Saya dari dulu bercita cita nak tulis buku , last last tulis ebook aja.
http://azrilnazli.blogpot.com
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

-----Original Message-----
From: Harisfazillah Jamel <linuxmalay...@gmail.com>
Sender: osdcmy-list@googlegroups.com
Date: Sun, 7 Nov 2010 13:48:33
To: <osdcmy-list@googlegroups.com>
Subject: Re: [osdcmy-public] Kebenaran mengunakan gambar osdc untuk buku

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Terima kasih semua. Saya anggap isu kebenaran tidak lagi timbul bagi
gambar pelancaran OSDC.my.

Namun begitu saya minta masa bertenang 3 hari (ada yang masih bercuti)
dari penulis untuk melihat jika ada mana-mana bantahan lain.

Selepas 3 hari ini, dianggap tiada bantahan lagi dan  email-email
dalam kumpulan ini boleh dijadikan bukti kebenaran telah diberikan.

Sekian, terima kasih.

--
Join Open Source Developers Club Malaysia http://www.osdc.my/

Facebook Fan page