SimpleLinux - Another Linux Distro Malaysian Made

http://simplelinux.tk/

http://www.facebook.com/pages/SimpleLinux/164063860283636

simpleLinux adalah sebuah distribusi berasaskan Slackware (dan Slax).
Mendapat pengguna pertamanya pada 17 May 2007, hanya selepas beberapa
bulan simpleLinux dilancarkan. simpleLinux lahir di negara tercinta,
Malaysia di Ampang, Selangor. Mempunyai 17 orang developer pada hari
ini.

simpleLinux sangat mudah untuk diguna (pengguna-pengguna kami
menyatakannya). Nampak klasik dan mengimbau kenangan lalu - UNIX -
pada seting lalai nya, tetapi anda boleh membuatnya nampak macam
Ubuntu 10.04 dan Mint 8 Helena mneggunakan desktop tweaks oleh XFCE 4
window manager.

------

ps. FB for OShirix

http://www.facebook.com/OshiriX