Team,

Bagi saya teguran dan nasihat kita semua ini adalah peluang kepada
rakan-rakan kita My1OS untuk lebih kedepan.

Dalam hati kita semua tiada dengki, hanya mahu mereka berjaya. Saya
pun hendak My1OS with all the support yang ada, berjaya dalam usaha
mereka.. Teguran awal membolehkan mereka kena pasti masalah dan baiki
ia.

Saya tidak mahu usaha penat lelah mereka jadi sia-sia nanti. Mereka
baru bermula, lets be open on this. We want them to be success dan
harapan saya mereka dapat terima nasihat, teguran dan tunjuk ajar kita
dengan hati terbuka.

Apa pun jua masalah mereka hadapi kita boleh bantu sama-sama
selesaikan. Its still our work, as Malaysian. Malaysian work that we
need to protect and support. Kita masih perlu hargai usaha mereka yang
sedang berjalan sekarang. We need to justify that. We need to help
them to get this working.

Under my watch, I dont want what happen to Ketupat Linux and Embun,
happen again.

Kita perlu belajar daripada cerita dahulu. Dalam perhatian saya ada 3
projek OS yang saya ambil berat dan perhatikan. Hopely saya akan dapat
terus hightlight kepada pihak atas.