Assalamualaikum.. sEn. Simple Linux.. joomla blh install main hemtam je,..
jd he3 wlaupun xsmpurna.. mailing list xjd.. tp rasa mcm mudah je kena
ceroboh... Drupal tu ok ke..? nk try la.. ingt pindah komunit Sabily
Malaysia ke Drupal la.. (br 4 ari guna Joomla he3)

2011/1/4 aziman noor <azi...@gmail.com>

> wah... suda versi 7.. mesti lgi byk feature ni. dulu sy wat website
> taekwonDo dgn drupal... senang nak jar asst admin update.
>

> On Tue, Jan 4, 2011 at 3:46 PM, Ahmad Amran <am...@aist.com.my> wrote:
>
>> untuk keselamatan dari diserang garuda, better pakai drupal 7 , esok
>> nak launch.
>>
>> Ahmad Amran Kapi
>> Art In Software Sdn Bhd
>> Suite 2.5 Inkubator K-Ekonomi
>> 75450 Ayer Keroh
>> Melaka.
>> 06-2322464 / 013-6102545
>> http://www.aist.com.my
>>

>> On Tue, Jan 4, 2011 at 3:21 PM, simpleLinux <2fz...@gmail.com> wrote:
>> > Assalamualaikum wbt
>> > Anyone knows designing in Joomla? I need to move simpleLinux to Joomla
>> cms
>> > .. anyone willing to help us?
>> > --
>> > Fariz Luqman
>> > The Chairman of SimpleLinux
>> > Visit: http://www.simplelinux.tk
>> > Fb: http://facebook.com/simpleLinux
>> >
>> > "There IS a Malaysian Linux Distro"
>> > ---
>> > Facebook: facebook.com/farizluqman
>> >

>> > --

> *Komuniti As-Salam*
> http://www.salamsentosa.com
> http://aziman.salamsentosa.com
>
>  --

*Maui Sabily 2010*
*GPG KeyID*: DBDA3074
*GPG Fingerprint*: 3CCE D281 C894 4FB0 3D22 2141 75C6 E41F DBDA 3074

Soire Meira 2008 - 2010
EascobaNET, Inc 2006 - 2010
ch...@thack 2002
PaleoY2K 1998 - 2000