Eden sudah tandakan taqwim untuk bertolak dari Sg Buloh sebaik lopas solat subuh eden menuju Stesen Seremban ETA 0800-0830 hrs.

Sumber Benson & Hedges tadi dari seorang anak Nogori, teman eden lama yang nikoh sama orang Kelante. Eden penoh pegi Padang, Sumatera dan dengor cerita yang orang Padang perantau maka yang tinggal adalah bini-bini dan perempuan. Untuk elak hilang harto ke tak tertuntutnya harto pasal lelaki ontoh dah pegi mano, mako di letaknya kaum ibu sebagai waris.

Walau macamanapun hambo sanggup jumpa Tok Adat nontee. :)