Kalau ADSL 2MBps memang stabil berbanding pakej streamyx biasa yang
berkongsi dengan ramai akaun.
Pendapat saya, jika sekolah tersebut menggunakan Sistem Pengurusan Sekolah
sepenuhnya, termasuk sistem peperiksaan, sistem displin, baik guna ADSL.

Tetapi jika untuk Internet Makmal Komputer sahaja, boleh fikit pakej
Streamyx SOHO. Banyak pejabat yang mempunyai staff 10-25 orang saya pakejkan
dengan SOHO Pakej 1MBps sahaja, tetapi saya buat box Squid (cache server)
dalam bhs senang buat Transparent Proxy + Squid. Setakat nak bowse dan
berfacebook, laju saja...  dulu masa under GitN, budak sekolah siap download
movie lagik.

Thanks.

*Komuniti As-Salam*
http://www.salamsentosa.com