Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Untuk makluman semua. OSDC hanyalah orang tengah atau jalan penghubung
untuk komuniti OSS dengan pelbagai pihak. Komuniti OSS perlu bawa diri
masing-masing, promote diri masing-masing, kita ini pelbagai tapi kita
bersatu dalam menjalankan aktiviti, promosi OSS, menyampaikan kehendak
komuniti, kumpulan tekanan dan pelbagai lagi yang memerlukan kita ini
satu suara.

Jadi untuk aktiviti di Pahang dan lain-lain aktiviti dengan pelbagai
pihak, bawalah branding masing-masing. Sama ada anda semua syarikat
yang berteraskan OSS, sebuah komuniti OSS, koperasi atau pelbagai
silalah bawa branding masing-masing.

Yang penting kita jaga nama baik OSS komuniti dan pihak yang menjadi
tuan rumah kita.

dan always dan setiap masa, kami OSDC tetap ada untuk memberikan
sebarang sokongan yang kami mampu.

Sekian, terima kasih.

Tanpa komuniti tiadalah OSS.