Ok. Nanti aku isi.
 Rgds Guru ICT n RC.
Sent via BlackBerry® 9700

-----Original Message-----
From: lutfi raffi <lutfira...@gmail.com>
Sender: koperasi-...@googlegroups.com
Date: Sat, 28 May 2011 23:58:39
To: <osdcmy-list@googlegroups.com>; <koperasi-...@googlegroups.com>; Malaysian
<pytho...@googlegroups.com>
Subject: [KOSTEM] Mohon Bantuan kawan-kawan

Salam semua....

Saya sedang dalam proses untuk menyiapkan thesis yang bertajuk "Open source
software migration framework for technical and vocational education in
Malaysia" untuk melengkapkan pengajian saya dan saya menghadapi masalah
untuk mencari responden untuk kajian ini. Tujuan kajian ini dilakukan adalah
untuk membina satu kerangka (framework) untuk memudahkan pengguna berhijrah
menggunakan OSS terutamanya untuk pendidikan teknik dan vokasional.
Pendidikan yang berkaitan dengan kemahiran (programming, rekabentuk laman
web, rekabentuk grafik, kemahiran hidup, autocad, lukisan, joomla, dan semua
yang berkaitan dengan ict) adalah berkaitan dengan pendidikan teknik dan
vokasional termasuklah kursus-kursus berbentuk bengkel.

Saya memerlukan bantuan kawan-kawan (lebih daripada 30 orang) yang memenuhi
kriteria responden saya untuk meluangkan masa selama 5 minit untuk menjawab
36 soalan "ya" atau "tidak".

Kriteria responden saya ialah seorang pengajar atau pensyarah atau guru yang
berpengalaman menggunakan OSS. Penceramah untuk bengkel berkaitan OSS juga
adalah tergolong dalam responden kajian ini.

Di sini saya sertakan link untuk menjawab soal selidik ini.
https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGI4UjM1SlJ0dmRaUUxpWG5sOE1ucHc6MQ

Semoga kajian ini dapat membantu menyumbang perkembangan OSS di Malaysia.
Kerjasama dari kalian semua saya dahulukan dengan ucapan terima kasih.

P/s: Doakan agar saya dapat menyiapkan thesis saya ini sebelum 2 Jun 2011
(due date) huhu...

--
Koperasi Sumber Terbuka Malaysia Berhad (KOSTEM)

Kebebasan. Keterbukaan. Komuniti.

http://www.kostem.my/