From: Mohd Kamal Bin Mustafa <ka...@smach.net>
Sender: osdcmy-list@googlegroups.com
Date: Wed, 27 Jul 2011 09:56:34
To: <osdcmy-list@googlegroups.com>
Subject: Re: [osdcmy] Programme hub open source di pantai timur (kelantan)

2011/7/26  <whi...@gmail.com>:
> Cdgnya kita adakan satu meetup kursus utk prjk tersebut! Osdc, tesol dan
> sesiapa sahaja yg berminat!
>
> Diorg blh sediakan fasilitis kita melaksanakan dan menjayakan program
> tersebut!

Raya .. ? Masa ni je lah rasanya ramai yang balik Kelantan (termasuk
saya ;)). Dari segi idea, ini satu perkembangan yang menarik. Saya dah
lama sebenarnya impikan Kelantan sebagai hub utk pembangunan IT - kos
sara hidup yang lebih rendah dan persekitaran yang kurang menekan
(stress). Cuma masalah dari segi capaian Internet - antara sebab saya
masih belum dapat pulang ke Kelantan - kat kampung line telefon pun
takde, maxis/celcom/digi kena pusing keliling rumah, usahkan streamyx.

Malaysia Open Source Conference 2011
MOSC2011 http://blog.mosc.my/ and http://www.mosc.my/

Malaysia Open Source Conference 2012
MOSC2012 http://portal.mosc.my/