Assalammualaikum,

nak bertanya and mintak pendapat otai2 sekalian.seperti yang kita
biasa guna sekrang ni,mailing list ni dah macam 1 forum.semua senang
nak berhubung.saya ada 1 persoalan (or lebih)..

1.apa pendapat seandainya kita buat 1 mailing list untuk department2
or jabatan2 dalam sesebuah syarikat?in example,akaun ada mailing list
sendiri,human resource ada mailing sendiri and so on.sebab rasanya
kalau biasa yang saya tengok,at least for  the company i work right
now,diorang lebih suka hantar guna email address.kalau ada 25 orang
staff,so letak la 25 email address.rasa macam tak sesuai sngat,sebab
kadang2 ada email yg terskip.

apa pendapat you guys?sesuai or not?or maybe mailing list ni tak
sesuai dalam kegunaan pejabat?or ada cadangan lain untuk pastikan
memo2 sampai kat semua pihak.

salam n thanx..:)