Salam,
  Saya nak kongsi dengan para OSDC geng, produk clouds syarikat kami
baru launch dan sekarang ni selama sebulan ada offer 50% dan offer
valid untuk subscription setahun. Untuk details boleh visit
http://www.zenclouds.com/blogs/enjoy-50-discount-when-you-register-zenclouds
untuk senarai harga serendah rm 30 / month .

Control panel VPS ini di bangunkan sendiri dengan menggunakan CakePHP
+ Gearman menghubungkan kepada Xen . Boleh lihat features di
http://www.zenclouds.com/tour

Sesiapa yang nak tanya apa-apa boleh hantar email kepada saya. Ada
beberapa orang dalam ni yang sudah test beta version Zenclouds,
mungkin kalau ada komen boleh share dengan OSDC.

Selamat Menyambut Ramadhan kepada semua.

Ahmad Amran Kapi
Art In Software Sdn Bhd
Suite 2.5 Inkubator K-Ekonomi
75450 Ayer Keroh