Saya area selangor! Blh masukan
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

-----Original Message-----
From: ta...@sabily.my
Sender: osdcmy-list@googlegroups.com
Date: Sat, 6 Aug 2011 14:47:02
To: <osdcmy-list@googlegroups.com>
Subject: Re: [osdcmy] Status Semasa Penubuhan Koperasi, Jumaat 5 Aug 2011

Rasa kawan-kawan yang ada bisnes related dgn IT atau perseorangan yang minat
dgn ICT&OSS di area Shah Alam/Selangor, kita boleh yakinkan mereka masuk dengan
memberikan sedikit fadhilat jika ikut kita bergabung.
Kalau 14 org boleh tarik sorang, rasa cukup, insyaAllah boleh kita proceed.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.