Hallo,

Sinds kort heb ik een Nokia 7.2 met daarop OSMAND.
Als ik een te lopen of fietsen route wil opnemen lukt dat niet.

Wat doe ik:
-- ik klik op het rondje rechts boven voor opnemen route
-- stel in om de 5 seconden
-- er verschijnt rood bolletje, ten teken dat er opgenomen wordt
-- vervolgens zet ik de telefoon op standby (dus app loopt wel, maar er is
geen beeld)
-- ik ga lopen of fietsen
-- na enige tijd kijk ik wat de afstand is die ik heb afgelegd
-- er blijkt niets te zijn opgenomen (of slechts een paar meter....
waarschijnlijk tot het punt dat ik de telefoon in standby heb gezet)
-- als ik de telefoon niet in standby zet, dus heb beeld aan laat, dat
wordt er wel opgenomen

voorheen had ik een Samsung J5 2016, die kon ik wel in standby zetten en
het opnemen van de route ging gewoon door.

Is iemand hiermee bekend, of is er e.o.a. instelling die ik moet doen
(misschien vanwege een ondertussen nieuwere versie??)