Ha ha ha ha,
   Hubungan tu kok dicari-cari kan bisa sen da Am.
Apo lai urusan ko urusan ABS SBK, pasti ado hubungan.
Nan jaleh, topik ko bisa manimbuakan kontroversi pulo
baliak, padahal keputusannyo lah final, dan urusan ko
lah basi. Ndak usah dibahas lai. Ndak baitu ?.
    Kok jadi da Am pai ka batawi,
    Iyu bali belanak bali
    Ikan panjang bali daulu.
      ... antah lai suko da Am jo iyu antah indak
     he he he he.

Wassalam

St. Sinaro