Bandaro,

Dibawah ambo kopikan kesediaan anak ambo Fekrynur untuak mambantu manolong
manyampaikan sumbangan untuak korban banjir Solok tu untuak dimaklumi dek awak nan
basamo.
Kapatang ambo telepon baliau untuak mamintak baliau "riset" ketek dulu, sia nan patuik
manarimo bantuan ko di antaro korban nan mungkin banyak tu. Tantu dipiliah nan paliang
parah dan nan paliang bansaik. Walaupun sangenek mungkin untuak mereka cukup punyo
arti.
Dana nan lah Bandaro transfer ka BCA ambo alun ambo cek lai. Mungkin sabanta lai,
sambia maambiak pansiun. Dana baru ka ambosarahan ka Fekry kalau baliau lah mamposting
ka ambo/awak daftar nan ka dibueknyo tu.

mak Sati
Cat.: Imelnyo indak ambo forward tapi ambo kopikan sajo untuak maimaik bandwith.
=======================================
Dear Pak Esja

Saya bisa membantu Rantau-Net menyalurkan bantuan yang Rp 2.000.000,- itu
kepada para korban banjir di Kelurahan Sinapa Piliang Kota Solok. Kebetulan
saya tinggal di daerah itu dari tahun 1984 s/d 1996 awal.

Saya akan datang kesana Selasa besok melihat/mendata langsung siapa yang
layak mendapat bantuan itu. Seperti , Bapak inginkan saya akan menyerahkan
langsung ketangan yang pantas menerima dengan administrasi yang dapat
dipertanggungjawabkan.

Nomor rekening saya di BNI, Cabang A. Yani Padang: 078.011211208.901 an:
Fekrynur, Drs., M.Ed.

Saya pernah ingin masuk milis Rantau Net tahun 2000 lalu tapi ditolak oleh
(mesin)organizer-nya.
Saya dengar milis ini sangat banyak anggotanya, dan begitu banyak mails-nya
tiap hari yang harus masuk ke PC kita. Oleh sebab itu saya memilih untuk
ikut membantu-bantu saja secara bertanggungjawab sewaktu-waktu diperlukan
oleh pengelola milis itu.

Bapak bantulah saya mem-forward e-mail saya ini kepada pengelola Rantau Net.
Nama saya Fekrynur
E-mail <[EMAIL PROTECTED] id>
Saya PNS di Dinas Pendidikan Prop. Sumbar.

Terima kasih.

Fekrynur St. Palindih
Postal Addres:
Jalan Seberang Padang Utara I/21A