Kpd rekan-rekan SMA-1, maaf diquote kasadono baliak untuak konsumsi
Rantaunet jo Banuanet.

Nampakano io ka sasak 'Kiktinggi dek long wik'en ko.
Rasono indak ado lai hotel / panginapan  nan vacant.

Iolah paralu direalisasikan "Muslim Home-Stay", nan di gagas di
Rantaunet.
"pasar" dan koneksi lah jaleh yaitu  warga dan simpatisan Miling List :

- Rantaunet
- SMA-1 Bkt Net
- SMA-2 net
- Banuanet
- Cimbuaknet
- Biaronet
- Sulik Aie Net
- Pasisie net
dan banyak  "net-net" urang awak lain

Lokasi nan strategis adolah di Banuampu. Karano dipintu kaporo
Kiktinggi,
paliang mudah dlm ham transposrtasi.

Baa Dave St Lembang Alam, lah malangkah ??

Wass
mak Ban
~~~~~~~