--- In [EMAIL PROTECTED], Rahima <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Waalaikumsalam.Wr.Wb.

> Kemudian juga saya ingat sekali, kalau adat di Pitalah
> itu ( kali ), pihak lelaki memberikan seekor ayam
> betina ke pihak perempuan.
>
> Waw...itu ayam,..dari Pitalah dibawa ke Siantar, dan
> sudah 10 tahun beranak pinak, say alihat lagi ayam
> itu, masih hidup, dan sudah berkempang biak.

Karano Dinda Rahima manyabuik  Pitalah , pikiran ambo langsuang
malayang ka ranah  Minangkabau .  Kalau Pitalah yang Dinda Rahima
mukasuik  adolah suatu negari antara Batu Taba dengan Padangpanjang
ambo  teringat dengan suatu jenis makanan yang terkenal dari nagari
iko yaitu " katupek Pitalah " . Karena puasa udeh lewat dan kabatulan
palanta lagi langang nggak  papalah kita omong omong santai sejenak
tentang makanan dinagari kito. Kembali kepada katupek Pitalah ko ,
dulu manjadi  pavourit ambo sawaktu masih sakola SMP di Solok .
Biasonyo wakatu hari pakan di Solok yaitu hari Salasa jo hari
Jum'ek , mako banyak  sakali amay amay  dari Pitalah nan bajualan
katupek  di pasa Solok . Nan spesial dari katupek Pitalah ko adolah
gulainyo terdiri cubadak mudo bacampua jo umbuik tantu sajo nan mudo
dan dikinco sangenek jo daun lobak atau kol   , dan kuahnyo iyo
sabana bakulintin dan ditambahi karupuak sirah diatehnyo . Konon
katonyo katupek nan dijua dipasa Solok tu badatangkan langsuang dari
nagari Pitalah naik kuretapi pagi ( wakatu tu masih ado kureta ). dan
adokalanyo manjadi oleh oleh atau buah batiah , pambali dari pasa
untuak anak anak dek rang gaek awak untuak paubek salero .

Zul Amry Piliang