Bismillahirrahmaanirrahiim.
Assalamualaikum.Wr. Wb.,

Tarimo kasih kapado ustadzah Rahima, jadi ambo agak PD kalau protes ka sakolah
atau bahkan ka penerbit sesuai anjuran Pak Imam Sati di Surabaya, ambo juo
sadang mancari email penerbit dan sekolah, bia awak juo mandapekan jawaban yang
tertulis dan alasan penulisan huruf kecil tsb., syukur2 direspon dan bisa
disharing juo di palanta iko.

Sakian sajo,
Wassalam,
Syahril.

Catatan: Salam dari ambo Pak Imam untuak alumni SMA kami di ITS, namo baliau
Pak Surya Rosa Putra.