assalaamu 'alaikum wr wb

mungkin ado diantaro kito yang tahu nomor contact
Kak Seto (Ketua Komnas Perlindungan Anak) utk
bisa meminta konfirmasi...

wassalaam,

                      [EMAIL PROTECTED]

                      Sent by:                         To:
palanta@minang.rantaunet.org
                      [EMAIL PROTECTED]        cc:

                      ntaunet.org                      Subject:  [EMAIL
PROTECTED] Fwd: [forum-iki] Front Page Washington Post:   Missionaries
                                                        Works

                      01/13/2005 07:55 PM

                      Please respond to palanta

Assalaamu'alaikum WW,

Iko adolah penculikan. Mari kito liek, sampai bara jauah pemerintah SBY
bisa membawa pulang baliak anak-anak Aceh ko.

wass/duta