Kaba juo lai.....Swasta nan harago ticketnyo saparo harago GA kok lai
baruntuang galehnyo....? Kok SQ, MH sebagai national currier dari Negara
mereka masing-masing kok lai bisa baruntuang...GA rugi manga se salamo ko ?

Lai banyak juo urang awak nan karajo di GA, tantu mereka tau baa sababnyo
kok rugi taruih se....?

Vietnam Air, Air Lanka dan beberapa penerbangan nasional yang nota benenya
Negara awak lai indak kalah gagahnyo, tapi manga kok penerbangan nasional
awak indak talok tabang lai ka Eropa ? Apo lain nan ka diandalkan dan
dibanggakan dek awak ko...?

Beberapa kali kami mananyokan alasan penghentian penerbangan GA ke Eropa (
Terakhir yang di hentikan route Jakarta - Amsterdam)....selalu alasan mereka
karano route tu rugi.....tapi lai pernah dicari baa mangko rugi....iyo lai
sabana rugi atau dibuat menjadirugi ......?

Beberapa kali pengalaman tabang jo GA route Amsterdam, ambo caliak lai
banyak penumpang....more than 75%....tapi kok rugi...????

Sakitu dulu...sekedar komentar.

Salam

Yulhendry

RAVELINO WISATA TOUR & TRAVEL