-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Behalf Of Sjamsir Sjarif
Sent: Mon, February 14, 2005 10:15 PM
To: Lapau
Subject: Re: [EMAIL PROTECTED] Patai Milk Shake; Rahima

Alaa Rangkayo Rahima, kok Apak Paja tu lai suko jo patai tu pulo, cubo-cubo
lo lah di awak sakali-sakali; bia nak samo-samo tambah sabaun
baduo.  Batambah kasiah sayang.  Jan baguluik se manyalahkan baun. Jadi
indak ado nan salah manyalahkan baun patai sia ko? Bak kecek Mak Ngah juo,
tantangan busuak baunnyo tu, kan indak ado kantuik urang nan indak babaun
doh, atau nan wangi doh, tamasuak kantuik Ratu Bilqis (Queen of Sheba) nan
diotakan Angku Lembang patang ... heh heh ...:)

Kalau mulut yang bau yah gosok gigi dan cuci mulutlah sesudah makan patai
jo jariang. Kalau soal kamar mandi yang bau, yah bersihkanlah. Masalah ko
lah manjadi topik dalam postiang Mak Ngah "Gerakan Saribu Tondeh".

Tapi, rasonyo, takana lo saketek di Mak Ngah kini. Kalau awak makan patai
atau jariang ko, indak pangantuik amek awak doh!  Mungkin Tuhan Allah
Subhanahuataala nan Pangasiah Panyayang lah mangurniakan ka diri awak atau
manyuruah malaikat manginstal "safety valve" (pangontrol kantuik) tu supayo
uluak awak indak lakeh lapeh, apo lai kalau sadang sumbayang
bakaum-kaum...  :).  Jadi dengan adonyo karunia Allah itu, barangkali awak
indak paralu bana khawatir tantang soal karuah-mukaruah tu lai doh ... :)

Salam,
-- Mak Ngah