Mak Ngah di nagari Indian

Ambo pernah mandapek kaba bhw nan manamukan banua tampaik mak ngah tingga kini
bukanlah Columbus atau Colombo kecek anggota mafia Sicilia tapi urang awak.
Manuruik tukang kaba tu.
Daolu sabalun Kolumbuih sampai di tanah Winetou, urang awak alah bulak baliak
ka nagari urang Indian tu. Katiko Kolumbuih sampai disinan ano mancaliak duo
urang sadang mangorek ngorek tanah mancari batu cincin. Mandakeklah Kolumbuih
jo pasukan no, kudian batanyo ka urang tu apo namo nagari ko. Karano ano alun
kurusuih bahasa Itali indak mangarati pajako aa. tanyo Kolumbuih mako
dipangiano lah kawan no. Mek..Mek.. siko, rupono namo kawan Mamaik nan biaso
dipanggia Mek, mako Kolumbuih maagiah namo nagari tu sampai kini Mexico. Dek
Kolumbuih urang baru disinan mako dijadikanlah duo urang awak ko guide, akhia
no sampailah rombongan ko ditapi sungai. Dek badan lah bapaluah tagarklah
mereka ka mandi bako batanyolah Mamaik ka kawan no kolor ado? Mako sampai kini
lakeklah namo namo sungai tu Colorado. Jadi urang awaklah nan patamo mancancang
malatiah banua merah tu sabalun panjajah dari Eropah masuak. Jadi Mak Ngah kini
iyo tingga di tanah pusako niniak muyang awak, mungkin nanti katurunan
 mak Ngah bisa manjadi President of United State of America, karano di kandang
singo alah pernah urang awak manjadi presiden. :-)

wassalam

Junaidi (38), kandang singo
Sjamsir Sjarif <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Mungkin karano inyo pejabat sementara, Tifatul Sembiring tu
jo Teman Flores tu alun panah mandanga Carito Ostoronot
mangucap-ngucap wakatu hampia sampai di Bulan.

"Omigod, kurang aja,
lah dulu lo Urang Minang tibo siko", keceknyo.

"Baa mangko mantun kecek ang," jawab kawannyo
sambia tacangak-tangango arangnyo.

Sambia mambuduik-buduik kecek Ostoronot tu:

"Indak tampak dek ang asok tu?
Lah pakak iduang ang?
Indak tabaun dek ang Randang Jariang jo Patai?
Baunnyo jaleh kalua dari Dapua Restoran tu?"

"Oiy yaiyyai Biyai, kabaa nyo wak lih,"
kecek kawannyo tu sambia mambaruik dado.

Yah, walaupun alun ado urang bakarumun,
Urang Minang pun lah ado sinan,
bahkan bukak restoran ...
di Bulan... :)