Assalamualaikum Wr Wb.

Mengenai Zakat,salah satu yang berhak manarimo Zakat adolah urang nan
bautang dan indak sanggup mambayia.

Lai buliah awak bazakat dengan kategori sebagai berikut :

" Si A barutang ka Si B, alah cukup lamo dan si A indak sanggup mambaiyai,
dan katiko si B ingin berzakat, mako Si B maagiahkan Zakat ka si A dengan
harapan si A bisa mambaiyai hutang ka Si B.  ( Bisa juo iko di anggap
sebagai pelunasan hutan si A ka Si B)". Lai buliah bazakat sarupo iko ?

" Si A seorang Mualaf berutang ka Si B dan alah cukup lamo dan si A indak
[...]
sarupo iko ?  Lai buliah bazakat sarupo iko ?

Kapado nan labiah mengetahui, mohon tanggapannyo.

Salam

Yulhendry

RAVELINO WISATA TOUR & TRAVEL
Jalan Halat No.19 - Medan.