Alaikum salam....!

Zet, salam rindu...!
Onde.., iyo tambah lamak duduek bunda di palanta ko mah. Lai malah disiko juo
Zet kironyo.  Baa kaba kini tu?  Lah sakian lamo indak tadanga kaba Zet,
tantu lah banyak perubahan & kemajuan dari nan dulu.
Buk Ben tunggu carito nyo yo.  Kok Japri jadi juo, tp di palanta se lah,
bulieh nan di ndanga sanak2 nan alun kenal bagai.  Kan itu kalabiabieh-an nyo
palantako.

Soal bhs, mungkin krn buk Ben labieh banyak di Padang dari pado di tampek2
lain, makonyo labieh pacak ngomong Padang. Ngomong Plembang dak pacak nian
lagiii, tp pempek nyo aku masih galak nian.  Smile...!!!!

Buat Eva,
kan elok di gua aguang tu Va.
jadi itu kota di German malah kiro nyo. Apo bidang dan program eva kini tu?
Di Universitas maa tu?

Va, kok di kampuang buk Ben, uan tu artinyo paman, tp ado kawan buk Ben urang
Padang nan kawin jo urang Bukit Tinggi, suami nyo nyo panggie uan.
Jadi uan Eva ko, tantu udo (uda) eva barangkali?
Good luck!

 Buk Ben

In a message dated 5/25/2005 8:57:37 PM Eastern Standard Time,