Itulaaah angku Mukhlis jo Nofriadi.
Ambo tamasuak nan lah "bakarek" ( maksudnya berkarat,
sejak 1996) di Rantaunet.

Salalu  nan manjadi  "flame", partangkaran / polemik [ ber kali-kali]
adolah
   * paratamo masalah agamo
   * kaduo masalah fulitik.
akibaikno
   -  ado nan maranyuak,
   -  ado nan di "fired"
   - ado nan masuak baliak dengan namo baru

Semoga Rantaunet dimanfaatkan untuak silaturakhmi
antaro warga minang,
Specifik mengenai Minang - Sumbar,  baik budaya,
ranahnyo dan urang-urangnyo.

Mikooooooo......... baa caro mahubungi   kemenakandaaaaa
jo email indak ado, jo henpon indak mnyauk,
jo esemes  indak babaleh.
Kutunggu  dikau.

Wass
mak Ban