Wassalamu'alaykum wr.wb

     Kok manuruik ambo, itulah nilai jual dari seorang calon, sia nan
     mereferensikannyo menjadi cagub, sia nan mandukuang dibaliknyo,
     mempunyai nilai yang menjadi partimbangan pulo bagi pamilih.

     Kontrak  publik  hanyo  effektif  untuk  persoalan  nan dikatahui
     publik,  sadangkan persoalan nan indak tadanga diluar iyo manjadi
     milik pamimpin dan sakutunyo.

     Eloknya,  satiok  pamimpin  maraso inyo bakontrak jo Allah, bahwa
     amanah  itu kan dipatangguangjawabkan kepada Allah, disamping ado
     hak  publik  dibaliek  itu,  jadi  katikonyo mamimpin akan maraso
     diawasi oleh Allah walaupun nyo bisa membohongi publik tapi indak
     bisa  membohongi  Allah,  hinggo  ada  pengawasan  melekat  dalam
     dirinyo.

     Arnoldison

--
Best regards,
 Arnoldison                            mailto:[EMAIL PROTECTED]