Wa'alaikumsalaam wa rahmatullaahi wa barakaatuhu

Mangko angku Patiah,

Samantaro kamanakan awak Ahmad Ridha mambaliak-baliak bukuno, ko pulo
pamahaman ambo saketek.

Salam awak nan utuah, Assalamu'alaikum wa rahmatullaahi wa barakaatuhu, itu
kan doa. Nan aratino, '(samoga) kasalamatan (dari Allah)  bagi angkau, dan
rahmat Allah sarato jo barakah No.' Jadi iyo indak buliah awak maobral ka
nan bukan Muslim sabab nan salam kesalamatan (dari Allah) , jo rahmat sarato
barakah dari Allah ko iyo di paruntuak-an Allah untuak urang-urang Islam sin
no. Katiko awak 'mandoakan' kasalamatan dari Allah untuak urang lawan awak
mangecek, kan amuah panjang isino du. Paliang indak harapan awak katiko
mandoakantu bamakna, samoga awakno tapaliaro dari azab/murka Allah (lawan
dari kasalamatan).

Sadangkan ucapan salamaik pagi, salamaik siang, good morning dan sabagaino
tu adolah ungkapan nan sabanano indaklah bamakna dek karano marupokan
kato-kato baso basi. Katiko awak mangecek-an salamaik pagi, nan sabanano nan
maa nan dimukasuik salamaik, pagi no atau urang nan di bao mangecek? Antah
kok di pajaleh bana manyabuikno, salamaiklah angku pagi ko andakno, barulah
agak bamakna saketek. Disabuik saketek, dek kasalamatan nan dikandak-antu
indaklo jaleh dari maa datangno.

Wassalaamu'alaikum wa rahmatullaahi wa barakaatuhu

Lembang Alam