carito yg menarik dan penuh hikmah mak Zaimir Gazali,

kampuang kayu pasak, palembayan dalam carito itu, adolah dakek
kampuang mandeh ambo mak, di gumarang , jalan dari palembayan ka koto
alam , daerah yg sangat terpencil dulunya tapi sekarang sudah maju
karena ada jalan langsung ke arah pasaman.

salah seorang dari kayu pasak nan pai jauah ka Jepang, adolah Edizal,
admin milis minangnet, dulu member juo di rantaunet.

ttg oto bis, kalau bajalan ka riau, dulu ambo sering naik oto sinar
riau, sampai ado lagu nyo pulo,

ba'a pulo mak kalau caritonya oto Sinar Riau ko ?

wassalam

Hendra M
palembayan - banduang  pp.

http://hdmessa.multiply.com