Wassalamu'alaykum wr.wb

        Mangaa daerah Padang nan diambiek tuak acaro tayangan business
        pelacuran bukan daerah Bali saumpamanyo.

        Dek karano kalau diambiek di Bali atau kota besar lain alah biaso,
        jadi bukan 'surprise' lai.

        Untuak daerah Padang sebagai bagian dari wilayah Sumatra
        Barat nan dikenal adek dan agamonyo tantulah menjadi berita
        nan istimewa.

        Ambo saluik untuk pak Gubernur nan capek tanggap tahadok berita nan
        mamburuakkan citra urang minang ko.

        Wassalamu'alaykum wr.wb

        Arnoldison

--
Best regards,
 Arnoldison                            mailto:[EMAIL PROTECTED]