ASSALAMU'ALIKUM WR.WB

Ikuik ciek pak...

Kalo anak mando'akan urangtuonyo nan lah maningga mungkinkah do'a si
anak ditarimo dek Allah kalau anak tu didikan dari urang tuonyo sacaro
langsuang (urangtuo maajakan ttg ilmu agamo) atau melalui mangaji (nan
disuruah awak mangaji ka ustad masajik satiok hari waktu awak ketek
dulu)

Tapi baa kalau urang tuo tu indak pernah maajakan ka anaknyo ttg mangaji
misalnyo wak caliak ttg si fandy (atau pandi istilah awaknyo..he..he..)
di film kiamat sudah dekat

Kalau urangtuo indak mandidik anak ttg ilmu agamo
Tu anak baraja ka urang lain (dengan kesadaran sendiri)
Atau mempelajari ilmu agamo tu surang se (baco buku,mandangakan
pangajian dari urang lain)

Baa ka jadinyo tu,pak?
Memang iyo satiok do'a tu Allah yg manantuan ditarimoNyo atau indak
(wallahu'alam)

Bukankah do'a (semacam tahililan yg menyebut asma Allah) itu juo bisa
sebagai amalan untuak awak pribadi
Pengisi kekosongan bathin yg hampo...
Juga sebagai usaha untuk pendekatan kepada Allah sang Illahi Rabbi
Menuju keridhaan dan kecintaan hamba
Walaupun awak masih bara untuk selalu mencintai Dzat Yang Maha Mencintai
Cuma awak se yg acok lupokan Allah
Sibuk dg dunia...yg melenakan

Kalau awak picayo akhirat tu adoh (sesuai dg rukun iman)
Pasti awak selalu barusaho untuak manjadi yg terbaik di mato Allah
Karena untuak Allah awak dijadikan
"Tidak kujadikan manusia dan jin selain untuk beribadah dn menyembah
kepadaKu"

Ya Tuhanku...
Jika aku beribadah kepadaMu
Hanya semata karena mengharap surgaMu
Maka campakkan aku dari surgaMu
Jika aku beribadah karena takut akan nerakaMu
Maka masukkanlah aku kedalam nerakaMu

Sesungguhnya aku hanya mengharap Keridhaan Mu
Tanpa ridhaMu di dunia dan akhirat kelak,
Aku bukan siapa-siapa...
Tanpa cintaMu
Aku bukan apa-apa...
Bantu aku untuk belajar mencintaMu melebihi kecintaan terhadap
ciptaanMu...
Amin.

Sekian

Wassalamu'alaikum wr.wb