----- Original Message -----
From: "ET Hadi Saputra" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>; <[EMAIL PROTECTED]>;
<[EMAIL PROTECTED]>; <palanta@minang.rantaunet.org>
Sent: Monday, May 08, 2006 11:26 PM
Subject: [RGM_GM] Pernyataan Sikap ET Hadi Saputra

| =================================|
| MENYATAKAN
| 1. Menolak usulan dari Bapak Saafroedin Bahar untuk memasukkan WIRELESS
WEST
> [...]
| yang jelas dan benar.
| 4. Menuntut penjelasan dari Pengurus Gebu Minang tentang pencemaran nama
| baik saya dalam kerangka penyelenggaraan acara Pengukuhan.
| 5. Menuntut diselesaikannya kewajiban penyelenggaraan organisasi secara
| profesional dan disertai itikad baik.
| 6. Menuntut diperhatikannya hak-hak dan kewajiban setiap individu dalam
| organisasi secara baik dan proporsional.
| 7. Mendukung etika ber organisasi yang sehat dan kondusif.
| 8. Permohonan MAAF bagi pihak-pihak yang tersinggung dengan pernyataan

Assalamu'alaikum WW

Bari waktu ambo untuak manyumbang kato saketek.

Manuruik pandapek ambo, iko tajadi dek alun adono SOP dari organisasi,
tarutamo hubuangan antaro antar bagian atau bidang ataupun jo pengampu.
Kajadianko nampak pulo muncul di Dana Abadi Minang International (DAMI),
kabatulan ambo sato dikaduoanno.

Dalam diskusi-diskusi jo babarapo pengurus, nampak disinan bahaso ado duo
pandapek. Nan patamu otonomis dan nan kaduo sentralis. Jadi ado duo
keinginan nan mambantuak kekuatan. Kalau organisasi ketek dan fokus ka salah
satu bidang mungkin iyo dapek sentralis.

Tapi jo organisasi nan 16 bidang dan 72 pengampu. Nan istimewano pengampuko
pun ado babarapo fokus kegiatan. Ado nan murni sosial dengan sumber dana dan
penguluaran dan berbeda. Ado nan satangah sosial dimano dana nan didapek
dari sosial dan bisnis penunjang kegiatan. Dan ado pulo nan mayoritas ka
bidang bisnis, walau bisnis kemasyarakatan seperti koperasi. Baa ka mambuek
aturan nan seragam untuak seluruh komponen organisasi nantun. Dek itu nan
paliang tapek iyo adolah otonomis. Dalam arti satiok komponen mampunyoi
hubungan khusus sesuai kespesifikan kegiatan dari komponen nantun. Otonomi
indak bararti indipenden doh, tapi mampunyoi SOP dan hubuangan kerja khusus.

Ditambah pulo susunan kepengurusan GM sangat tradisionil ala Indonesia,
Ketua2, sekretris2, bendahara2. Indak organisasi sesuai kebutuhan kerja doh.
Saroman Sekjen nama nan labiah tinggi dari ketua I. Jikok Ketum Berhalangan
mako pengganti Ketua I terus Ketua 2 dst, atau ketangan Sekjen kah? masih
belum jelas.

Yang kedua, yang ada adalah bendahara, tukang simpan pitih. Kalau sarancakno
adolah Keuangan nan tadiri dari Treasury (Bendahara) dan book keeping
(Accounting). Jadi dibawah keuangan ada yang pegang uang dan ada yang
membukukan atau melakukan pencatatan terhadap peredaran uang dalm
organisasi.

Ada lagi yang belum dapat diselesaikan. DAMI yang dicitakan menjadi ulayat
baru rang awak. Ado duo pandapek sia nan mamacik pitih dari DAMI-ko.
Manuruik pandapek pengurus DAMI, pitih dipacik dek Gubernur sebagai mamak
kepala waris dan Ketum GM. Dan Pandapek nan kaduo harus ditangani atau
dipegang oleh Bendahara GM. Alun juo jaleh garih kamakan paek disiko.

Memang banyak karajo barek dari pengurus inti. Tapi alun ado nampak diansua
karajoko doh. Banyak nan masih mancaliak dari jauah sajo. Atau bapandapek a
nan tumbuah disiang nanti. Jadino, sarik nan ka dipacik, padohal babarapo
kegiatan alah dijalankan dek nan basamangat dan badedikasi.

Sarancakno, kan dimuloi mambuek road map no. Kerangka kasano samiang dulu,
nanti diansua maurai ciek-ciek, sahinggo dapek tabangun RUMAH GADANG GEBU
MINANG

Lailah, katalok dek elite GM mangarajokanko go ah. Atau kadipabiakan "run as
it is"

Wassalamu'alaikum WW
D. St. Parapatiah