Ass. Wr. Wb.
Kapatang Suami dari anak mak ban datang magrib, jadi salapeh magrib
Jenazah di sholatkan di Mesjid daket rumah mak ban, dan taruih manuju ka
pemakaman ambo jo Z Chaniago bisa mahadiri sampai sholat Jenazah karano
harus baliak pulo karumah di Tangerang.
Untuak mak Ban sakeluarga tabah bana dalam menghadapi coba'an iko,
memang iko sangaik barek karano almarhumah satu2 putri dari mak Ban.
Maninggakan seorang anak nan sadang butuh2 bana perhatian urang tuo.

Wasalam
Is St. Marajo

--
  Is Sutan Marajo