Assalaamu'aiakum saudara2 dan sahabatku
  Keluarga besar IMSA-US
  Keluarga Besar IMAAM-US
  Keluarga Besar IKI-US
  Keluarga Rantaunet
  Keluarga Minang-USA

  Atas nama keluarga besar Umar di US dan Indonesia, dengan rasa haru saya
mengucapkan terima kasih banyak atas perhatian dan do'a saudara2 atas telah
dipanggilnya kakak saya Marzuan Umar oleh AlKhaliq Allah Subhanahu Wataala.

  Semogalah do'a-do'a kita semua diterima dan dikabulkan oleh Yang Maha
Penyayang Allah Azza Wajalla. Amin

  Wabillahit Taufiq Walhidayah
  Wassalamu'alaikum WW

  Dutamardin Umar

---------------------------------
  Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+
countries) for 2ยข/min or less.

--
"alam terkembang ayat ilahi"
visit www.west-sumatra.com

--
"alam terkembang ayat ilahi"
visit www.west-sumatra.com

__._,_.___   Messages in this topic (1) Reply (via web post) | Start a new
topic
  Messages | Files | Photos | Links | Database | Polls | Members | Calendar

Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch format to
Traditional

    Visit Your Group

   Washington dc
   Indonesian languages