Assalamualaikum Wr Wb

Dokter nan nama tu Mamak ? Kok dokter di Indonesia kebanyakan iyo sarupo itu
tapi nampaknyo di lua nagari kebanyakan mereka mengingat, menghayati dan
mengamalkan sumpah.

Nyawa manusia sangat besar harganya, tidak ada bandingannya....kok indak
mangana baraso segala sesuatu itu keptusan Allah, sampai kini ambo indak
bisa manarimo kenyataan penyebab maningganyo adiak kanduang ambo yang
setelah ambo bacarito jo beberapa dokter di dalam dan lua nagari, ado
kecurigaan baraso maningganyo adiak ambo bulan juni lalu akibat kesalahan
dokter ( mal praktek), semoga sajo hendaknya Allah mengampuni dosa-dosa
adiak ambo tu dan kepado awak kasadonyo kami menghimbau untuk lebih
berhat--hati memiliah dokter atau rumah sakit, apabilo ado anggota keluarga,
dunsanak nan sakik.

Wassalam

Yulhendry

Synergi