Subhanallaah.....
Hebat, luar biasa, salut saya....
Saya ingin pula sato sakaki ciek, tapi bukan manambahkan...maklum wak bukan
Malin, bukan Imam, bukan pula Katik.
Ambo pernah mandanga beberapa waktu yll, bahkan beberapa kali, di Stadion
Senayan Jkt diadakan pengobatan massal oleh orang Kristen. dg motto yg
beredar di poster/pamflet : Yg buta melihat, yang lumpuh berjalan....dst.
Ambo tidak menyaksikan bagaimana proses dan mekanisme pengobatan yg
mereka lakukan. Tapi dlm banak ambo mambayangkan ....:  ado ritual2
kristiani yg dilakukan, kata2 puji tuhan, berkat cinta kasih yesus,....antah
sagalo macam lah.  Ujuang2nyo urang nan cegak diminta utk batarimo kasi ka
yesus tu, misalnyo. Di tv pun pernah ado acara mereka nan co iko.

Selanjutnyo ambo ingin berandai-andai saketek : Misalkan Sanak Syafrinal
Syarien indak sihaik, katakanlah lumpuah, maaf iko hanya berandai2 sajo ko
ha - tapi nan sabananyo ambo do'akan Pak Syafrinal tetap sehat kuat lahir
bathin, jiwa raga - kemudian Pak Syafrinal pai barubek ka acara urang
kristen tu, dan cegak bisa bajalan. Taruih mereka meminta Pak Syafrinal
melakukan ritual syukur versi mereka, atau bahkan minta agar Pak Syafrinal
masuak ugamo mereka, kiro2 baa tanggapan Pak Syafrinal ? Atau kalaupun
mereka ndak mamintak lansuang, tapi syukur versi mano nan Pak Syafrinal
lakukan ? versi Kristen atau Islam atau ...?

Maaf sakali lai, iko pamisalan sajo ko ha, tapi agar jawabannya lebih
mantap, ada baiknya juga pamisalan tu dihayati se-olah2 sabana tajadi
.......Maaf ambo
batanyo terlalu spesifik ke individu tertentu (Pak Syafrinal).

Selain itu, kalau buliah ambo mamintak ciek ka sanak Almukarram Ahmad Ridha
bin Zainal Arifin bin Muhammad Hamim, tolong lewakan ringkasan Riwayat Hidup
sanak sangenek lah....kalau buliah
lho...

Mohon maaf ciek lai yo...tarimo kasi banyak.

Wassalamu'alaikum
Jumardi St.Chaniago