Assalamu'alaikum,wr,wb.

Kkd Idris Talu dan dunsanak kasadonyo, maaf agak talambek marespon email
Kakanda nan last ko, sabab baru kini bisa bukak internet di seputaran
kampus UUM sambia manunggu wakatu sholat jumahaik. Kamarin saharian panuah
kami bakuliliang Pulau Penang jo oto rental nan bapacu sendiri.

Mudah2an ditahun nan ka datang kami ka Malaysia baliak mungkin pado acara
wisuda anak kami atau cuti kami lainnyo akan kami jadwalkan untuak singgah
ka dangau kakanda. Untuk dunsanak Yosza nan alah manalipon malalui Hape
anak ambo kamarin ambo ucapkan tarimo kasih, sakali lai maaf kami indak
dapek singgah.

Sasuai jadwal nan alah dikarang, kami batigo baranak akan bertolak kembali
ka tanah air dari Alor Setar menuju KL dan terus ka Palembang.

Ka dunsanak Kani di KL nan sadang damam kanai salemo, kami doakan capek
sihaik kumbali dan ka dunsanak Sidi Arsyad sakaluarga semoga dalam keadaan
sihaik2 pulo.

Wassalam,
HM Dt.MB
Nan sadang manunggu wakatu sholat jumahaik di kampus UUM Malaysia