Tolong dibaca aturan pada footer dibawah

Saketek dari ambo :

Pado umumnyo kito di Minang memang indak mengenal kasta. Indak ado
sebagian kaum yang labiah mulia dari yang lain.
Tapi kenyataannyo memang ado sebagian ketek dari kito nan memakainyo.
Misalnyo dulu, mungkin juo masih ado kini  di Padang kito kenal ado
Sutan jo Marah indak namuah kawin jo sumbarang urang, baitu juo di
Pariaman ado Bagindo. Contohnyo macam nan banyak dalam curito terbitan
Balai Pustaka dulu.

 Walau kebanyakan  kondisi iko indak berasal dari Luhak Nan Tigo.Di
Kecamatan ambo sendiri sampai sekitar 70 tahun nan lapeh masih ado nan
dianggap : Kelompok dibawah Dibawah Lutuik.

Sahinggo dianggap urang suruahan. Tapi akhianyo kebanyakan urang
suruahan iko, mungkin dek keuletannyo. Kini secara ekonomi mereka,banyak
yang lebih berhasil dari tuannya. Tuannya sendiri,  banyak yang ternina
bobok dengan keutamaannya selama ini.

Jadi masih ado Kasta ???