Assalaamu'alaikum wa rahmatullaahi wa barakaatuhu,

Agak tapurangah gadang ambo sasiang-ari ko. Baa mangko
malambai-lambai api sikulambai jo warano sirah pakek
bagai di Palanta nan biasono indak panah kajadian
sampai sarupo iko bana do. Aa bana kolah nan tajadi?

Ambo simak ciek-ciek, katiko sadang istirahaik makan
siang ko. Bamulo jo statement Ajo Duta nan mangecek-an
bahaso pandukuang Masyarakaik Pancinto Pariwisata
Minang hanyo 1.3 % dari jamaah palanta. Sudah itu
rupono alah marembet ka hubungan MPKAS jo MAPPAS.
sarato kacamehan dunsanak Kurnia pakaro organisasi nan
ka overlap, bahaso kapangurusan ka tupang tindih.

Kalau nan paduli 1.3%, iyo itu baru nan ado dari
sakitar 1000 urang anggota Palanta, iyo biaan sajolah.
Mungkin nan lain alun ado kasempatan no. Mungkin nan
lain maraso bahaso awakno indak punyo kamampuan untuak
sato barundiang. Ambo sajolah, katiko urang rami-rami
baretong mambuek MPKAS, indak sato ambo do. Sabab ambo
maraso indak ado nan ka dapek ambo kontribusian, jadi
bialah ambo tanang-tanang sajo.

Ambo, sampai ariko maanggap baiak MPKAS ataupun MAPPAS
nan diniaik-an tu hanyolah sabagai sarana dari awak
urang rantau untuak manyumangaik-i hiduikno baliak
karetapi (MPKAS) sarato bajalan pulo ka parawisataan
di nagari awak sacaro labiah baiak  (MAPPAS). Sajauah
iko, manuruik pamahaman ambo, awak-awak ko hanyolah
sabagai pancetus ide, sabagai think tank, sabagai
panyumangaik, maagiah-an masuak-an, saran, sadang nan
ka manjalankan bana tantulah urang-urang nan tagak di
posisi itu bana di nagari awak, baiak di pakaretapian
atau di kaparawisataan.

Timbua gagasan untuak mambuek MAPPAS, ka tampek awak
bakumpua, mamikiakan, sudah itu manyarankan, apo-apo
sajo nan taraso di awak di rantau (nan alun tantu
kasadono pulo ka batua, atau ka dapek ditarimo urang
di daerah) apo pulo kasalahno. Baraso nan padulitu iyo
itu ka itu juo urang no baru, manga pulo ka jadi
masalah. Apolai MPKAS nan alah mamuloi punyo kontak jo
panjabaik di nagari awak, alah dimuloi marintis alah
di kenal dek pajabaik sajak dari BA-1 di nagari awak,
sudah itu datang pulo jo masuk-an baru, jo ide baru,
sabagai raso ka padulian awak urang rantau jo
Minangkabau, manga pulo ka jadi masalah? Bukankah awak
sabagai MPKAS atau MAPPAS indak ka manjadi pamain
langsuang di sinan do?

Disikolah taeran-eran ambo, sabanano apo bana
kasulitan nan katimbua saandaino ado MAPPAS, MPKAS jo
urangno nan itu ka itu juo. Manga pulo ka pakai
istilah ado pambajakan bagai?

Itu sajolah, ditaruihan karajo baliak dulu.

Wassalamu'alaikum,

Lembang Alam

--- Ronal Chandra <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Dan kurnia nan ambo hormati, jangankan di Rantaunet
> ini di GM (Gebu Minang) sekalipun orangnya itu - itu
> juga. Fenomena ini saya lebih suka anggap ini
> sebagai upaya pemacu semangat dusanak yang lain.
>
> Tipikal urang awak punya kecenderungan melihat dulu
> apa yang dikerjakan baru berbondong2 ikut kan sudah
> dibuktikan terhadap MPKAS, awalnya susah begitu
> sampai waktu didekralasikan hanya dihuni segelintir
> orang tapi begitu  sudah berjalan semuanya
> berbondong2 ikut memberikan dukungan.
>
> Coba kita perhatikan semua organisasi sosial
> masyarakat Minang mesti orangnya itu juga, saya
> [...]

St. Lembang Alam

Don't pick lemons.
See all the new 2007 cars at Yahoo! Autos.
http://autos.yahoo.com/new_cars.html