Ass Wr Wb Dunsanak Ambo Ronal Chandra nan ambo banggakan...,sarato dunsanak
kasadonyo di Palanta ko,

Hari Minggu Malam Tgl 14 Jan 2007 yang lalu kami bertiga Ambo,Da Nof, Ephi
Lintau berbincang2 panjang lebar dengan Pak Gubernur Gamawan Fauzi di ruang
tamu Rumah Dinas beliau di jalan Sudirman Padang dari jam 20:00 sampai jam
23:30 .Panjang lebar carito kami, tentang apo nan ka bisa dipabuek dek
masyarakat perantau minang nan sabanyak ko, untuak kemajuan Provinsi
Sumatera Barat, khususnyo untuak kemajuan rakyat badarai Sumatera Barat.

Dan saat itu terlontarlah ide dari Pak Gamawan sendiri, mengenai isu IT
(Information Technology) di Sumatera Barat nan alun begitu berkembang ko.
Tolong lah MPKAS membantu Sumbar mengenai IT ko...begitu kicek
beliau........Nah disaat itu Sanak Ephi Lintau (MPKAS Padang) langsuang kito
tawarkan ke Pak Gubernur,untuak memfollow-upnyo.

Nah menurut ambo Dunsanak Ephi lintau (MPKAS Padang) dan Dunsanak Ronal
Chandra (IT Support MPKAS dan Admin Milis MakItam) bisa membuat satu Team IT
MPKAS untuak menggarap masalah IT Sumatera Barat ko.
Kalau paralu kito atur waktu untuak dapek membuat presentasi  khusus masalah
IT ko ka Pak Gubernur ko nantinyo...

Tolonglah Ronal dan Ephi siapkan konsep IT Sumbar ko segera, sarato bahan2
presentasinyo...sudah tu nanti bia ambo nan ka menghubungi Pak Gubernur
untuak membuat acara presentasinyo.

Wassalam,
Kurnia Chalik
Ketua II MPKAS (Masyarakat Peduli Kereta Api Sumatera Barat)