apo pulo sangkui pauiknyo jo urusan mukmin tuh om duta. jan lah
dipakai juo terminologi itu untuak mendiskreditkan urang dalam sebuah
diskusi lai.

--- In [EMAIL PROTECTED], dutamardin umar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Alaikumsalam sanak ambo wabilkhusus nakan Ir, Kurnia Chalik
>
>   Cubo inokkan bana tulisan nakan dibawahko. Ambo tak picayo iko
>   tulisan seorang mukmin intelektual.
>
>   Kurnia Chalik <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>   Apo bana nan Pak Saaf takuikan ka Ajo Duta
ko?????????????????????????? Inyo kan urang luar....politiknyo ko samo
jo George Bush mengacaukan Negara Iraq...itu nan ditirunyo tu
mah....Sekalipun inyo di USA...tetapi bisa mengutak-atik Pak Saaf di
MPKAS ko.....
>   Kekompakan dan konsolidasi di dalam MPKAS sendirilah dulu yang
harus Pak Saaf prioritaskan.. Jangan kemauan orang2 luar MPKAS dulu
yang difikirkan....

> [...]
>   kepada ranah Bundo, kami lakukan dengan cara kami
>   sendiri dari jauah. Nan bisa kami ajak bekerjasamo
>   tantu kami ajak.
>
>   Kanda Chaidir, Kanda Saaf, Dinda Darul, Dinda Nofrins, Nakan Ronal
>   dan nan lain-lainyo. Ambo menyesal sekali atas musibah ini.
>   Semoga ado hikmah dibalik itu semua. Amin
>
>   Wassalam
>   ajoduta/60
>
>   ps. Maaf indak ambo kuduang, kecuali footer sajo.
>

> Saafroedin BAHAR <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>
>   Waalaikumsalam w.w. Ananda Benni,
>
>   Ananda benar sekali. Saya sungguh sedih dengan 'perkembangan' ini.
Mudah-mudahan kita bisa menyelesaikannya dengan baik dalam pertemuan
hari Jumat mendatang. Apalagi masalahnya kan bukan substantif.

>   'Wacana' yang bersifat 'name calling' ini seyogyanya memang
dihentikan saja.

>   Wassalam,
>   Saafroedin Bahar
>
> benni inayatullah <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>
> Assalamualikum Pak Saaf Bahar
>
> sepertinya diskusi tentang MAPPAS sudah mengarah ke penyerangan
secara personal sehingga sudah tidak sehat lagi untuk diikuti,
sebaiknya cukup sampai disini sajalah diskusi di palanta ini untuk
selanjutnya dibawa ke rapat di kantor Bapak jumat besok...bagaimanapun
juga keputusan tertinggi tetap dari hasil musyawarah...

> malu rasanya membacanya, apalagi sampai diketahui oleh sanak sanak
yang bukan dari Minang..

> salam
>
> Benni
>
> Saafroedin BAHAR <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>   Waalaikumsalam w.w. Pak Kurnia,
>
>   Memang indak ado perbedaan prinsip antaro Kerangka Acuan nan
direvisi  jo Kerangka Acuan terdahulu. Revisinyo adolah sekedar
manampung dinamika nan bakambang dalam jajaran kito nan cinto jo
kampuang halaman,

>   Ambo alun setuju jo usul pak Kurnia untuak manghilangkan kato-kato
MAPPAS, karano gagasan itu kan tumbuah sacaro alamiah dari wacana para
dunsanak kito dan jaleh ado manfaatnyo untuak mangarajokan hal-hal
nan indak langsuang manganai kareta api. Lagipulo, kan indak ado hak
kito malarang urang lain, apolagi dalam zaman Reformasi kini dimano
hak urang untuak basuaro dan mambuek organisasi itu dilinduangi dek
undang-undang [soal hak ma-hak iko ambo agak tahu sagalo saketek].
Para menganjur MAPPAS ko malah mangusulkan supayo MAPPAS ko dibantuak
dek MPKAS. Jadi para dunsanak kito itu justru mangharagoi kito di
MAPPAS. Kan pantas kito mangharagoi pulo para dunsanak kito tu.

>   Ambo alah manghubungi pak James Hellyward, dan baliau manyambuik
baiak pakambangan baru iko. Jadi pasti baliau indak kaberang ka kito.
Lagi pulo kito kan indak manggurui dan indak maambiak alih 'ladang
garapan' baliau. Kito sakadar masyarakat pemeduli, indak ado
kakuasaan, indak ado anggaran, indak ado ambisi, indak pulo
mancalonkan diri manjadi kapalo dinas pariwisata. Malah mandukuang
kagiatan baliau. Artinyo kagiatan para dunsanak klito ko halal.

>   Jo caro sarupo itu, rasonyo kito alah mancubo 'bamain cantik'
sarupo nan pak Kurnia anjurkan, Indak ado kaki urang nan kito injak,
indak ado wewenang urang nan kito langgar.

>   Ambo kurang satuju kalau  Ajoduta -- nan urang awak  juo -- kito
samokan jo George Bush nan cingkahak urang tu. Rasonyo agak kurang
cantik caro kito bakomunikasi saroman tu. Tantang soal takuik
manakuik, sarupo jo pak Kurnia, ambo hanyo takuik ka Allah swt sajo,
apolagi umua ambo kini kan alah 70 tahun. A juo lai nan ka ambo
takuikkan.

>   Tantang kakompakan MPKAS jan khawatir, karano saparati ambo
katokan, ambo ko katurunan kareta api. Rasonyo ambo nan paliang gadang
hati kalau kereta api ko bisa iduik baliak, berkat kagigihan pak
Chaidir, pak Kurnia, jo pak Sekjen kito. Tabayang-bayang dek ambo maso
ketek ambo di Padang Panjang. Apolagi rumah ambo di Pasa Usang tu
dakek stasiun kareta api.

>   Ambo haqqul yakin pak Gubernur indak ka berang ka kito. Apo pulo
nan kadiberangkan beliau? Masak uirang nan batekad  mamajukan
pariwisata di Sumatera Barat nan baliau pimpin kadibangihi baliau ?
Mustahil.

>   Tantang namo ambo diusulkan masuak SK Gubernur, indak usahlah.
Maso masuak-masuak SK itu alah liwat di ambo pak Kurnia. SK-SK ko alah
sagarobak tundo di laci meja ambo. Bintang mambintang juo indak
kurang. Tahun 1992 ambo mandapek Bintang Mahaputra Pratama dari
Negara. Kini ambo hanyo ingin mampabanyak amal jariah sajo. Indak
labiah indak kurang.

>   Wassalam,
>   Saafroedin Bahar
>
>   Kurnia Chalik <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>       Ass Wr Wb Pak Saaf....
>
>   Setelah ambo liek sekilas...pada prinsipnyo indak ado bedanyo
dengan kerangka acuan MPKAS Pak Saaf terdahulu.

>   Cuma ambo mintak ciek...kata2 MAPPAS dalam draft ini baik berupa
singkatan maupun kepanjangannya mohon dihilangkan...karena MPKAS dari
awal juga membawa misi dan visi pariwisata juga.Karena ini akan
membuat "potensi konflik kepentingan" di masa depan. Dari awal Alah
jaleh bana tujuan awal MPKAS ko untuak menghidupkan kembali kereta Api
Sumatera Barat dan penunjang industri Pariwisata dan KA bandara.

>   Misi ko kini alah samo bana dengan SK Gubernur  tgl 2 Januari 2007
ybl. Berang beko urang Dinas Pariwisata Sumbar ka awak...alah  ka
sok-sok an bana awak...pakai MAPPAS2 bagai...alah jaleh itu Sawah
ladang Pak James Hellyward..indah usah digurui bana....mambaliak beko
inyo ka awak beko....

>   Ambo raso...kito di MPKAS ko akan bisa bermain cantik dengan isu
pembenahan Pariwisata Sumbar dengan Kereta Api ko..Kereta Api
iduik...pariwisata penunjangnyo kito benahi...kan baitu...

> [...]
>   Jangan kemauan orang2 luar MPKAS dulu yang difikirkan....
>   Berang Gubernur Gamawan Fauzi beko ka awak....kepercayaan nan
sagadang ko tolong kito jago dengan kekompakan kito di MPKAS dulu...,

>   kalau memang paralu.... namo Pak Saaf ambo usulkan dimasukan dalam
revisi SK Gubernur tu..jadi jan hanyo namo Pak Chaidir dan uda Nofrins
sajo yang ado...