Da Nof dan sanak kasadonyo,

Ambo pernah ka Pulau Sikuai tanggal 27 Juni 2005, pas Pilkada (Gubernur)
wakatu itu. Rasonyo foto nan di
http://indonesia4x4.multiply.com/photos/album/38 bukan di Sikuai. Bantuak
Vila/bungalow, kolam renang, jetty nyo samo sekali babeda jo memori nan
masih takana di ambo.

Foto nan diakui Pulau Sikuai itu ... setelah ambo googling tanyato di
Pimalai Resort, Thailand http://www.pimalai.com/

  • ... Tanjuang Heri
  • ... A Mikardo
    • ... Yulnofrins Napilus
      • ... wis novotel
        • ... Yulnofrins Napilus
          • ... wis novotel
        • ... asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang, nanang, nanang, nanang
          • ... Ronal Chandra
            • ... Kurnia Chalik
  • ... A Mikardo
  • ... A Mikardo