Merhabalar
Masa baþý bilgisayarýda Pardus 1.0'ý yaklaþýk 3 aydýr sorunsuz kullanýrken,
Taþýnabilir bilgisayarým olan Toshiba Tecra A4 (1024 RAM, 60 GB HDD) Pardus
1.1 alfa 2' yi tek iþletim sistemi olarak kurdum ve karþýlaþtýklarým:
1. Kulumda hiç bir sorunla karþýlaþmadým
2. Her þey çok güzel çalýþýyor
3. Touchpad kullanýmý biraz zor kontrol edemiyorum çabucak biþeyler açýlýyor
kayýyor ayarlarýný nasýl yapacaðým bulamadým
4. Bir yavaþlýk var programlarý dosyalarý açarken biraz gecikiyor, iþlemler
çok seri deðil.
5. Paketleri ve programlarý tek tek deniyorum
Artýk hayatýmda sadece pardus var. Þimdilik bu kadar emeði geçenlerin eline
saðlýk.
--
Cumhuriyet Üniversitesi
Týp Fakültesi,
Beyin ve Sinir Cerrahisi AD.
Sivas
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL:
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060714/463f5eed/attachment-0001.htm