Arkadaþým
Direk Alpha2 ile baþla sorunsuz çalýþýyor çevre birimleri baðlantýlar
v.ssorunsuz olarak
kullanýrsýn.daha sonra rc çýktýðý zaman gerekirse upgrade edersin.Kolaygelsin

15.07.2006 tarihinde oguz gencay <shmadzugo at gmail.com> yazmýþ:
>
> arkadaþlar merhaba bnde pardus a geçmiþ bulunuyorum ama sadece 1 gun sudu
> pardus u pcmde xp le kurmuþtum.Xp ye sistem atmam gerekti o sýrada pardusu
> da silmem gerekti.Tekrar kurmak istedim disk bolumlendirmede sorun
> çýktý.þimdi 1.1 alfa yý çýkardýlar once bi 1.0 ý oðreneyim sonra 1.1 alfa
> ya geçerim
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/d8f7ea8d/attachment.htm
 

Cevap