Kurabilirsin ama tüm dosyalarýn gidecek. Yedeðini al.
Bir de cd dýþýnda kurduðun paketleri tekrar yüklemen gerekecek.

ihsan.

01 Ara 2006 Cum 22:40 tarihinde mehmet nebioglu þunlarý yazmýþtý: 
> öncelikle pardusun geliþmesine emeði geçen herkese teþekkür ederim.ben
> linux ile ilk defa pardusta tanýþtým. bilgisayarýmda 2 iþletim sistemi var.
> bir xp diðeri pardus 1.0. pardusun diðer sürümlerini xp üzerinden WMvare
> ile kurup denedim pardus 2007 harika olmuþ artýk kararlý sürüme çok az
> zaman kaldý ben pardus 1.0 yerine pardus 2007 kurmak istiyorum. pardus 1.0
> ýn kurulu olduðu bölüme pardus 2007 kurulurmu, yoksa 3 iþletim sistemi mi
> olur? birde pardusa fifa 2007 türü oyunlar yüklenirmi? þimdiden ilginize
> teþekkür ederim.

Cevap