Merhaba,

Bir tanıdığımın win xp kurulu bilgisayarına Pardus 2007 Beta2 kurdum,
kurulum başarı ile tamamlandı ve Pardus gayet güzel çalıştı. 
Bilgisayarın
ekran kartı nvidia tnt2. Bios da ekranında soldan 3 karakter kadar bir bölüm
görülmüyordu, Pardus açılınca nvidia-old paketlerini yükleyip suda
nvidia-xconfig dediğimde hata verdi ve yüklemedi. Pardus tarafındaki tek
sorun 800x600 çözünürlükten yukarı çıkamamam. xp bölümlerini mount 
edip
gösterdi disk bölümlerinde sorun yok.

Eee ne var bunda derseniz, sorun kullanıcının eski alışkanlıklarını bir 
süre
daha devam ettirmek istemesi üzerine winxp yi açmaya kalkmamızda yaşandı.
Grub dan winden aç dedikten sonra, win'in siyah, altında Gitt'in gidip gelen
ışıklı ekranından( :) ), mavi grafik ekrana geçeceği anda tekrar 
başlatmaya
girmeye başlıyor (restart hadisesi galiba). 3-5 denedik hep aynı. Bir türlü
başlatamadım.

İyilik yapayım derken, çuvalladım anlayacağınız. Bu durumda win'in tekrar
yüklenmesi mi lazım? Yoksa Pardus daki ekran kartı sorunu hallolunca düzelir
mi? Eğer düzelir diyorsanız, ne yapmalıyım? Nvidia old paketlerini değil 
de
normal paketleri mi yükleyeyim?

Yardımlarınız için teşekkürler.

Orkun Bozbeyli
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/ba7bbdbe/attachment-0001.htm
 

Cevap